Thursday, August 26, 2010

GFL aka Geng Fikir Lain

entry kali ni nk story pasal GFL...geng ni tertubuh pd thn 2001. masa tu aku berusia 16 tahun. Kisah dan kejadiannyer berlaku di SMTBP (Sek. Men. teknik Batu Pahat). huhu..SMTBP banyak meninggalkan sejarah...

Masa kt SMTBP aku duduk n menginap kt blok D or Damai. dorm yang aku duduk ialah Damai 5.panjang benor citer n kisah kami. pe yg penting masa kt teknik BP tu kami bertiga jadi kawan baik.kami kongsi kisah duka n suka..smpi skrg masih berhubung..you guys the best..hope persahabatan kita berkekalan..hehe

antara kami bertiga odah yg sudah dimiliki secara sah..hehe..aku n sima on the way..ahakssss


gambar2 ni ketika di PD 2 tahun lepas


gambar perkahwinan odah..u look gorgeous beb..

2 comments:

  1. almk jana..malunyer ko ltk gmbr tu...apepon thanks sgt2 sbb ko sudi dtg ke mjlis aku..time GFL xde reunion..cme kite 2 org jela kan..time kat bt kikir, aku ngan syimm jer..ko plak yg xder..huhu..

    ReplyDelete
  2. aku rasa sgt terharu jana... xsangka dah lama dah persahabatan kita.. n gambar2 kt PD tuh dah berusia 2 tahun??? wuit, lama giler..!!!

    thx mac3 jana utk entry ini.. lurve u, n odah~ (^ ^)

    ReplyDelete