Thursday, February 17, 2011

nescafe

knp ngan nescafe....??

rasanyer minuman ni menjadi kegemaran semua. tapi sebenarnya aku tak berapa suka.lebih prefer minum air kopi..erm tapi kata org jgn cakap x suka nanti kan tersuka plak. ok betul skrg ni cam tersuka plak ngan minuman ni..tapi sebenarnya bukan secara semulajadi tapi ngan terpaksa.ahaks...nape ea??

slalu aku drive alik kg sensorang. drive waktu malam..kekdg terasa ngantok. so sblm msk highway mghala ke segamat aku singgah kt petronas..pe ea benda ilang ngantok..cari2 punya cari aku nmpk nescafe..so aku beli la...aku beli yg origional je..mula2 minum 2..aduhai pahitnya..aku start minum ni akhir tahun last year..so kalu 2 kali sebulan aku alik kg..aku akan beli 2 botol sebulan..hehe..just tok hilangkan ngantok masa drive je..tapi kekadg tu bukan tok hilang ngantok..saje je minum..hehe


nescafe 3 in 1 plak aku start minum bulan januari..sebenarnya aku salah beli..aku igt boss aku minat nescafe ni..rupanya dia minat yg black punya..tanpa gula..kawwww punya...eeeuuu..leh plak telan ea..kan pahit...ok tu citarasa dia..so nescafe 3 in 1 tu aku la yg perabehkan...takkan nk membazir..so setiap pagi aku akan minum satu cawan nescafe tok memulakan ari bekerja..hahaha...

2 comments:

  1. oh no, u'll get addicted after this, darling.. nmpknya ko dah ske nescafe kn..hahahaaa..

    ReplyDelete
  2. aku akan kuatkn diri tok tidak addicted

    ReplyDelete